Rendelés/Szállítás
REGISZTRÁCIÓ
Vásárláshoz regisztráció szükséges, ezt gyorsan néhány adatod megadásával elvégezheted.
VÁSÁRLÁS
Válaszd ki a neked tetsző terméket/termékeket és helyezd a Kosárba. A termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. A Kosár gombra kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. A Kosárban módosíthatod a kiválasztott termékek mennyiségét, valamint – amennyiben rendelkezel Fehérvár FC bérlettel vagy kuponnal – érvényesítheted kedvezményedet. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
MEGRENDELÉS
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a Tovább a pénztárhoz gombra. Ha eddig nem regisztráltál vagy nem léptél be, akkor a megrendelés véglegesítéséhez most meg kell tenned. Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.
A következő lépésben válaszd ki a neked megfelelő szállítási módot és kattints a Tovább mezőre:
• Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
• GLS CsomagPont
• GLS Csomagautomata
• Foxpost Csomagautomata
• Magyar Posta házhozszállítás (MPL futárszolgálattal)
• Személyes átvétel a VidiShopban (a megrendelésed előkészítése után - nyitvatartási időben, melyről visszajelzést küldünk neked)
Ezt követően válaszd ki a neked megfelelő fizetési módot:
• Online bankkártyás fizetés (Simple Payen keresztül)
• Utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, GLS valamint MPL futárszolgálattal és GLS CsomagPonton, bankkártyás fizetés GLS és Foxpost Csomagautomatánál a küldemény átvételekor)
• Készpénz - (VidiShopban, a megrendelésed előkészítése után - nyitvatartási időben, melyről visszajelzést küldünk neked)
Ha a Rendelés összesítésében mindent rendben találtál, akkor a Megrendelés gomb megnyomásával küldd el a megrendelésedet.
SZÁLLÍTÁS
A szállítási idő 2-4 munkanap (egyedi mez esetén 3-5 munkanap), a megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A házhozszállítás díja belföldön GLS futárszolgálattal 2.490 Ft, az utánvét díja 790 Ft. Foxpost csomagautomatába szállítás díja 1.390 Ft, az utánvét díja 390 Ft. MPL futárszolgálattal a házhozszállítás díja belföldön, 1.990 Ft, a kezelési költség 990 Ft. 40.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig mindháromszállítás esetében ingyenes.
VISSZAIGAZOLÁS
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
ELÁLLÁS
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül.
Nem illeti meg az elállási jog a Megrendelőt olyan termék esetén, mely a Megrendelő személyéhez kötött, a Megrendelő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt egyéb esetekben.
Elállás esetén a Megrendelő köteles a Terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a Termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a Terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Megrendelő a Terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a Termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
A Szolgáltató a Termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által megfizetett összeget. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a Terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.
Amennyiben a Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót az ÁSZF-ben található elérhetőségeken.